Social Items

Smk Arshad Kota Belud Gambar

KOTA BELUD SABAH. 1995 Sistem Saraan Baru Melintang 2007 Anugerah Perkhidmatan Cemerlang.


Photos At Smk Arshad High School

This sharing session was a collaboration between Kota Belud District Education Office PPD Kota Belud and SMK Arshad.

Smk arshad kota belud gambar. PUAN HAJJAH LATIFAH BINTI HAJI MUSTAKIM PENGETUA CEMERLANG SMK ARSHAD KOTA BELUD 2008-2014 TARIKH. Bersekolah di Smk Arshad Kota Belud. 1981-1985 SMK Arshad Kota Belud.

1992-1999 SMK Dato Dol Said. SMK Arshad Kota Belud Sabah 82-84 Gambar-gambar ini diambil semasa bersekolah di SMK Arshad Kota Belud Sabah. Stay tuned for next video.

Mungkin akhir tahun punya ex-classmate 5ss3kelas grafik mu. Tiada tempat kerja untuk dipapar. Tuan Haji Abdullah Nawawi.

Gambar-gambar majlis perpisahan di hotel promenade kota kinabalu MAJLIS PERPISAHAN. Selamat Datang ke Blog sekolah SMK Arshad Kota Belud Sabah. Program ini telah dibentangkan oleh En Ku Zainuddin Ku Mahasan Guru Bimbingan dan Kaunseling SMK Arshad Kota Belud.

Orang Lain yang Bernama Nor Syuhada Izati Jelumah. Bertugas di SMK Arshad Kota Belud dari Jan 2000-hingga sekarang. Kumpulan ini mempunyai bilangan sebanyak 111 orang pelajar.

Sudah beristeri Sharifah Fatimah anak 3 orang Alif Adam dan Huda. SEKOLAH MENENGAH KEBANGSAAN ARSHAD. Tempat dalam kelas masing-masing.

Program Mentor-mente bagi pelajar Tingkatan 3 SMK Arshad akan diadakan pada Julai Ogos dan September 2008. Persekolahan selama tiga tahun di sana dari tingkatan satu 1982 hingga tingkatan tiga 1984 meninggalkan banyak kenangan dan pengalaman yang tidak ternilai. Tiada sekolah untuk ditayangkan.

MAB Seorang guru. SMK ARSHAD KOTA BELUD SABAH. Tempat dalam kelas masing-masing.

Orang Lain Dengan Nama yang Sama. 229 likes 1 talking about this. 2004-2016 SMK Dato Dol Said.

Majlis ini telah dirasmikan oleh YDP PIBG SMK Arshad Kota Belud. PUAN HAJJAH LATIFAH BINTI HAJI MUSTAKIM PENGETUA CEMERLANG SMK ARSHAD KOTA BELUD 2008-2014 TARIKH. Selamat datang ke blog smk arshad kota belud sabah penyerahan rekod prestasi murid 17 januari 2017 jam 930 pagi sesi pagi.

16 NOVEMBER 2014 TEMPAT. Nor Syuhada Izati Jelumah. Beliau memulakan kerjayanya sebagai Pengetua pada tahun 1998 dan akan berakhir pada 11 2015 sebagai persaraan pilihan.

PELAJAR SMK ARSHAD CEMERLANG DALAM PMR 2010 Seramai 207 calon peperiksaan PMR tahun 2010 sekolah ini telah mendapat keputusan peperiksaan mereka. 1986-1991 SMK F Palong 2 Negeri Sembilan. Orang Lain Dengan Nama yang Sama.

Orang Lain yang Bernama Ana Reza. SMK Pekan Kota Belud Sabah mendapat Johan tempat kedua salah satu sekolah dari Sarawak dan tempat ketiga salah satu sekolah dari Melaka. Bersekolah di smk arshad kota belud.

PPD Kota Beluds intern Nadzirah Leo. Pada 2 Mei yang lepas kumpulan pertama yang mendaftar sebagai pelajar tingkatan 6 rendah menjadi peserta minggu orientasi selama 2 minggu yang bertempat di Dewan SMK Arshad. Dalam ucapannya beliau telah mengingatkan kepad asemua pelajar Tingkatan 3 supaya menjaga kesihatan dan keselamatan bersedia dari segi kelengakapan alat tulis dan kad pengenalan setiap hari semasa menghadiri peperiksaan PMR.

Tiada sekolah untuk ditayangkan. Selamat Datang ke Blog sekolah SMK Arshad Kota Belud Sabah. Selamat datang ke blog smk arshad kota belud sabah penyerahan rekod prestasi murid 17 januari 2017 jam 930 pagi sesi pagi.

Kenangan bersama kawan-kawan waktu zaman anak-anak tidak ingat sdah majlis apa ni. Welcoming Orientation Week - Selamat Datang Tingkatan 6 Rendah Kohort 6 SMK Arshad. Dalam pertandingan ini SMK Arshad Kota Belud telah diumumkan sebagai penerima Hadiah Utama dengan mendapat RM4 00000 2 buah komputer riba dan sijil kepada peserta dari sekolah ini.

All about Asrama Smk Arshad Kota Belud. Puan Hajjah Latifah Haji Mustakim telah memegang jawatan sebagai pengetua di tiga buah sekolah menengah di daerah Kota Belud iaitu SMK Pekan Kota Belud SMK Pekan Kota Belud II dan SMK Arshad Kota Belud. PELAJAR SMK ARSHAD CEMERLANG DALAM PMR 2010 Seramai 207 calon peperiksaan PMR tahun 2010 sekolah ini telah mendapat keputusan peperiksaan mereka.

Gambar-gambar berikut adalah sedutan daripada Majlis Persaraan Encik. Asrama SMK Arshad Kota Belud. Mengajar subjek BA dan PAI.

HOTEL PROMENADE KOTA KINABALU SABAH PUAN HAJJAH LATIFAH BINTI HAJI MUSTAKIM PENGETUA CEMERLANG SMK ARS.


Good Morning Mount Kinabalu View Of Mount Kinabalu In The Morning At Melangkap Kota Belud Sabah Malaysia Mount Kinabalu Sabah Pretty Places


Show comments
Hide comments

Tidak ada komentar